Januari
- Waar is ze? – Alex Marwood – recensie
- Stille getuigen – Diverse auteurs – recensie
- Troebel water – Belinda Aebi – recensie
- Vilein – Marcella Kleine – recensie
- Geen kind meer – Esther Boek – recensie
- Maan – Debora Elisabeth
- Zim – René van Rijckevorsel – recensie
- Wat nu? – Kristan Higgins – recensie
- Heleen – Johan Steenhoek – recensie
- Laat me sterren zien – Lizzie van den Ham – recensie
- Gedraag je – Lois Blommenstein
- De krakenvorst 1 – Keruga – Johan Klein Haneveld – recensie
- De doden hebben geen verhaal – Gard Sveen
- Kleine zwarte leugens – Sharon Bolton – recensie
- Audrey en Anne – Jolien Janzing –recensie
Februari
- Het masker van Venus – Daniel Meyer – recensie
- Switch– Eline Stiekema – recensie
- Het hart van het kwaad – Luca D’Andrea – recensie
- Nirwana – Terrence Lauerhohn – recensie
- Alle middelen toegestaan – Jenny Rogneby – recensie
- What goes around comes around – Titia Muizelaar – recensie
- Prettig verstoord brein – Arnie Craninckx – recensie
- Het jaar van de uil – Pascale Bruinen – recensie
- De lovebus – Tjibbe Veldkamp – recensie
- Het liefdesatoom – Maria Hetty van den Berg – recensie
- Kaakslag – Erik Persoons – recensie
- De oversteek – Justin Cronin – recensie
Maart
- Ragdoll – Daniel Cole – recensie
- Het dossier – Anya Niewarra – recensie
- Schaduw – Mirko Zilahy – recensie
- Tamar – Monique Hoolt – recensie
- Sirenen – Joseph Knox – recensie
- Ik zie jou – Clare Mackintosch – recensie
- Dubbel leven – Axel de Vos – recensie
- Nachtschade – Angelique van der Bijl – recensie
- Angst regeert De Vulpen – Jolande Zuydgeest – recensie
- Verwoest – Margje Woodrow – recensie
April
- In onschuld – Melissa Skaye – recensie
- Over het spoor – Eva Keuris – recensie
- Vermiste meisjes – Megan Miranda – recensie
- De beschaafde kat – Murray Lemley – recensie
- Evenwicht – Jacqueline Coppens – recensie
- Hoofdzaak – Mariska Overman – recensie
- Selfies – Jussi Adler-Olsen – recensie
- Layers – Ursula Poznanski – recensie
- N.22 – Joyce Roele – recensie
- Van Tim naar Bertje – Vilan van de Loo – recensie
- Goed of slecht – Ali Land – recensie
- Carta – Sterre Carron – recensie
- Verslaafd – Kallentof & Lutteman – recensie
- Ibiza De erfenis – Kiki van Dijk – recensie
Mei
- Prooi – Lydia van Houten – recensie
- De blindganger – Igor Znidarsic – recensie
- The Cruelty 1 – Meedogenloos – Scott Bergstrom – recensie
- Kalle – Tom Moorhouse – recensie
- Doodverklaard – Inge Verbruggen – recensie
- Xing Ya en Wu Wen gaan logeren – Jet Bakels – recensie
- Sterker door strijd – Julie van Mol – recensie
- Restafval – Katrien van Effelterre – recensie
- Sabel – Suzanne Wouda – recensie
- Uitverkoren – Linda Jansma
- Dreiging – Arie de Ruiter – recensie
- IJsblauw – Het beest – Lineke Breukel – recensie
- Draai je niet om – Tove Alsterdal – recensie
- Kleine doden – Emma Flint – recensie
- Het meisje uit Brooklyn – Guillaume Musso – recensie
- Contact – Esther van der Ham – recensie
Juni
- Eeuwig donker – Tjeerd Langstraat – recensie
- Sluipend gif – Corine Hartman
- Voor eens en voor altijd – Andreas Pflüger – recensie
- Na de nacht – Kirstin Rozema – recensie
- Geruisloos – Ellen de Vriend – recensie
- Goede dochter – Karin Slaughter
- Kruimels zijn ook brood – Marelle Boersma & Joop Boersma – recensie
- Slapen doen we morgen weer – Alice Bakker – recensie
- Geen weg terug – Edward Hendriks – recensie
- Ken mij niet – Nadine Barroso – recensie
- De leegte voorbij – Sjak Janssen – recensie
- Wat jij niet ziet – Sarah Pinborough – recensie
- 13 minuten – Sarah Pinborough
- Mama, kijk eens! – Urjan Claassen
Juli
- Circus Cesaria – Sanne Hillemans – recensie
- Weekendje weg – José van Winden – recensie
- Leugenaar – Sarah Naughton – recensie
- Haat – Mel Wallis de Vries
- Het patroon – Wessel de Valk – recensie
- Orphan X – De nergensman – Gregg Hurwitz – recensie
- Attractopia -Diverse auteurs |Erik Persoons – recensie
- Opstaan – Jackie van Laren – recensie
- Het eiland – John Grisham – recensie
- Belast verleden – Patricia van der Broek – recensie
- Laat me met rust – Maaike Möllmann – recensie
- Gevangen in mezelf – Jolanda Berger – recensie
- Julia Menken – Chantal van Mierlo – luisterboek
- Zwart water – Dee Henderson – recensie
- Solomon – Corine Hartman
- De rode jager – Lisa Unger – recensie
Augustus
- De IJsvogel – Lineke Breukel – recensie
- Sable – Nanda Roep – recensie
- Eén minuut voor twaalf – Annemarie Jongbloed – recensie
- Hou me vast – Lori Nelson Spielman – recensie
- De vondeling – Madsen – recensie
- Annabel Lee – Mike Nappa – recensie
- Mannenjacht – Marion van de Coolwijk – recensie
- Gebroken – B.A. Paris
- Deze Nu – Pascal Rijnja – recensie
- Liefde met gebruiksaanwijzing – Aline van Wijnen – recensie
- 300 minuten – Jack Heath – recensie
- Ondijk/Punt – Barry Smit – recensie
- Het vorige meisje – J.P. Delaney
September
- Een vreemde in huis – Shari Lapena – recensie
- Zodiac – Sam Wilson – recensie
- Bestemming onbekend – Wessel de Valk – recensie
- Niemand die me ziet – Simone Grimberg – recensie
- Ik weet een geheim – Tess Gerritsen – recensie
- Het einde van de zomer – Anders de la Motte – recensie
- Voltooid – Mariska Overman
- #LaatsteVlog – Carry Slee – recensie
- Waanidee – Karin Hazendonk –recensie
- De zomer van de doden – Toni Coppers – recensie
- Voor je weggaat – Clare Swatman – recensie
- Hertstranen – Jeroen van der Meulen – recensie
- Voorlopers – Mirjam Hildebrand
- Broertje – Michael Berg – recensie
Oktober
- Kat is koning – Veronique Puts –recensie
- De handen van de geliefden – Wil van Bree – recensie
- Weet je nog? – Nora Roberts en J.D. Robb – recensie
- De sekte – Mariette Lindstein – recensie
- Slender man – Guido Eekhaut – recensie
- Has#tag – Dirk Bracke – recensie
- Puta – Sterre Carron – recensie
- Bloem van de prairie – Yvonne van Beek – recensie
- Roltrap naar de maan – Harrie Jekkers en Koos Meinderts – recensie
- Vier poten op een buik – Veronique Puts – recensie
- In naam van de vader – Linda Jansma
- S.T.A.G.S. – M.A. Bennet
- Winterwereld – Linda van Rijn
- Pijn is persoonlijk – Marleen Schefferlie – recensie
- Schone slaapsters – Stephen & Owen King – recensie
- Verzwegen – José Kruijer – recensie
- Ellen Holms- privédetective – Nicolet Steemers (Luisterboek)
November
- Zondebok – Martine Kamphuis
- Vrije val – Pierre Lemaître – recensie
- Escape Room – Maren Stoffels
- De zaak Magritte – Toni Coppers – recensie
- Meisje in sneeuw – Danya Kukafka – recensie
- Naar bed, naar bed – M.J. Arlidge
- Wie niet weg is – M.J. Arlidge
- Schemerzone – Hilde Vandermeeren
- Donkere weg – Pieter Feller
- De laatste meisjes – Riley Sager
- Muurbloem – Gaby Rasters – recensie
- De schaduwbokser – Johan Zonnenberg – recensie
- Moord om de hoek – Vera Stupenea
- Mijn zus – Michelle Adams
December
- Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
- Nooit meer alleen – Toni Coppers – recensie
- De verdwenen dochter – Sara Lövestam – recensie
- Misstap– Jet van Vuuren – recensie
- Femme fatale – Anja Feliers – recensie
- Verborgen – Diverse auteurs – recensie
- In naam van de vader 2 – Linda Jansma – recensie
- In naam van de vader 3 – Linda Jansma – recensie
- Drie wensen – Liane Moriarty – recensie
- Niet met opzet – Sacha Voogd – recensie
- De wolf van Colombes – Koen Strobbe
- De kat die de weg kwijt was – Britt Collins – recensie