Januari
- Ommekeer -Sophie Ester – recensie
- Driest – Dinie Bell – recensie
- Kloon – Lineke Breukel – recensie
- Poppenhuis – David Hewson
- De eliminatie – Daniëlle Bakhuis – recensie
- Zwemmen of verdrinken – Mariëlle & Natasja Lucas – recensie
- Voor ik je loslaat – Marieke Nijkamp – recensie
- Chateau de Provence – Marelle Boersma
- Waan en willekeur – JTB Jansen – recensie
- Doodse stilte op het wad – Klaus-Peter Wolf – recensie
- Gevangen in geluid – Joan van Baarle – recensie
- Verminkte toekomst – Melissa Skaye – recensie
- Verknipt – Laurenz Mol – recensie
- Het donkerste water – Sharon Bolton – recensie
- In naam van de vader deel 4 – Linda Jansma – recensie
- Kiezen of daten – Krista van der Hulst – recensie
Februari
- Catfulness – Tekst Paola Valentino, illustraties Marianne Coppo –recensie
- Het geheime leven van de koe – Rosamund Young – recensie
- Salomé – Jojanneke Buschgens – recensie
- Onderuitgehaald – Loes den Hollander
- De vrouw in het raam – A.J. Finn – recensie
- Witte lichamen – Jane Robins – recensie
- Verdrinken – Marlies Slegers – recensie
- De Krijtman – C.J. Tudor
- Highway 245 – De Paepe & Depuydt – recensie
- Kleine zus – Isabel Ashdown
- Alleen voor jou – Luke Allnutt – recensie
- Ik Frederic Brandnetel – Doornaert & van der Leest – recensie
- De man van Venus – Daniel Meyer – recensie
- De mooiste tijd van je leven – Eva Monté
Maart
- De rode magneet – Bertina Mulder – recensie
- Als ik doodga voor ik opsta – Emily Koch – recensie
- Binnenwereld – Marcella Kleine – recensie
- De erfgename – Ellen De Vriend – recensie
- Meedogenloos – Melissa Skaye en J. Sharpe
- De bende van Burgh Haamstede – Martine Kamphuis – recensie
- Een fatale vergissing – Esther Vermeulen – recensie
- De val van Annika S – Simons & van der Zijl – recensie
April
- #MeToo – Jan den Boer|Caroline van Wijngaarden – recensie
- Ziva – John Winkel –recensie
- Verkapt – Janneke Bazelmans – recensie
- Fataal spel – Chinouk Thijssen – recensie
- Schijtluis – Marjolijn van Kooten – recensie
- De stem – Suzanna Esther – recensie
- Nooit meer bang – Gaby Rasters – recensie
- Ik ken je nog – Alice Fokkelman – recensie
- Pretty Boy – Ingrid Oonincx
- Ik heb vliegangst – Arlen Hoebergen – recensie
- Gordon – Marcel Langedijk – recensie
- Mijn reis met Gobi – Dion Leonard –recensie
- Ondenkbaar – Bianca Nederlof – recensie
- Het sneeuwmeisje – Rene Denfeld – recensie
- Flashback – Mariëtte Middelbeek – recensie
- Krabbel en Nies en de grote kattengriezel – Pieter Feller – recensie
Mei
- Clara – Pieter Feller|Tiny Fisscher – recensie
- Voorlopers 2 – De kracht van velen – Mirjam Hildebrand – recensie
- Zondagskind – Judith Visser – recensie
- Confrontatie! – Esther van der Ham – recensie
- Post Mortem – Emelie Schepp
- De minnaar – Jet van Vuuren – recensie
- De erfgenaam – Doornaert & van der Leest – recensie
- Beet – Marc Kerkhofs – recensie
- Knock-out – Cis Meijer – recensie
- Stromboli – Saskia Noort – recensie
- Geheim akkoord – Marieke Simons – recensie
- Snitch – Margje Woordrow – recensie
- De fatale foto – Ronald Verheyen – recensie
Juni
- Het dodenhuis – Sara Pinborough – recensie
- Gespleten – Karin Slaughter
- Mus – Kristof Desmet – recensie
- De verborgen geschiedenis van ons – Jessi Kirby – recensie
- Vermoorde onschuld – Jennefer Mellink – recensie
- Refugia – Erik Persoons – recensie
- Belofte maakt schuld – Sarah Pinborough – recensie
- Een perfecte illusie – Annette van Luyk – recensie
- Uitgeschakeld– Angelique Haak – recensie
- Verstoppertje – Nicolette Molenaar – recensie
Juli
- De Greenwood moordenaar – Diana van Hal – recensie
- De dood heeft blauwe ogen – Karin Hazendonk – recensie
- Mij zie je niet – Loes den Hollander – recensie
- Over en uit – Marion van de Coolwijk – recensie
- Achtergelaten – Susanne Koster – recensie
- Halverwege het einde – Mascha Gesthuizen – recensie
- Eén waarheid – Nadine Swagerman – recensie
- De tattooverzamelaar – Alison Belsham – recensie
- Vonk – Anita Terpstra – recensie
- De tragische eindes van Boris Basterache – Koen Strobbe – recensie
Augustus
- Enter – Rebound 1 – Willem Asman – recensie
- Mijn laatste leugen – Riley Sager – recensie
- Gedachten en beelden – Vincent van den Berg – recensie
- Complet – Eva Burgers
- Rijden jullie ook voor duiven? – Annemiek van Kessel – recensie
- Een gouden gezin – Jolanda Zuydgeest
- De uitverkorene – Igor Znidarsic
- Kismet – Stefan Tetelepta – recensie
- Ctrl Alt Delete – Tamara Haagmans
- Preta – Sterre Carron – recensie
- Elanus – Ursula Poznanski – recensie
- Dagboek van een chihuahua – Do van Ranst – recensie
September
- Een hond helpt iedereen – Sandra Dekker – recensie
- Indigo – Latoya Moiree – recensie
- Schaduwen – Yvonne Franssen – recensie
- Manzanilla – José Kruijer – recensie
- Het kattenpension – Esther Vermeulen – recensie
- Koningslaan – Ellen Lina
- De stalker in de nacht – Robert Bryndza
- Reflectie – J. Sharpe – recensie
Oktober
- Uit het niets – Atie Vogelenzang – recensie
- Een wreed voorjaar – Lilian Schneider – recensie
- Vreugde na verdriet – Dani van Doorn – recensie
- Het mysterie van de drie kwarten – Sophie Hannah – recensie
- Kattenstreken – recensie
- Verknipte tegenstander – Melissa Skaye – recensie
- Rusteloos – Damen en Vandermeeren
- Het perfecte meisje – Anja Feliers – recensie
- Sprong in het diepe – Tamara Haagmans – recensie
- Bumper de politiepup – Koen van Santvoord – recensie
- Het tippelteefje – Theo van Rijn – recensie
- Bestemming Bonaire – Linda van Rijn – recensie
- Ik wil jou(w) baby – Wendy Louise – recensie
- Het offer op de Canigou – Michiel Cobben
- Katten brengen geluk – ook zwarte! – Veronique Puts – recensie
- Mijn vriend de heksenkat – Sanne Miltenburg
November
- Dilemma: Anna – Tille Vincent – recensie
- Truth of dance – Chinouk Thijssen – recensie
- Meisje zonder huid – Mads Peder Norbo
- De laatste halte – Wendy Brokers – recensie
- Ciao Sicilia – Marelle Boersma
- Amalia – de erfenis – Marianne & Theo Hoogstraaten
- Dansen in het donker – René Appel
- Insomnia – Jilliane Hoffman
December
- Het oordeel – John Grisham – recensie
- Een puppy voor kerst – Simone Luijten – recensie
- Horen, zien, zwijgen – J.D. Barker
- Persona – Soraya Vink – recensie
- Censuur – Esther van der Ham – recensie
- Het verdronken land – Olga Ponjee – recensie
- Gebroken meisjes – Simone St. James – recensie
- Alles in de stilte – Kirstin Rozema – recensie
- De afstand tussen jou en mij en de kersenboom – Paola Peretti – recensie
- Een gedroomd einde – Susanne Koster – recensie
- Mijn naam is Morgen – Damian Dibben – recensie
- Maalstroom – Anja Maas
- Klein klein kleutertje – M.J. Arlidge