Januari
- Hamer – Kees van Wouw (recensie)
- Sterrenregen – Colleen Hoover (recensie)
- Overspel – Clarice Janzen (recensie)
- Wraakgodin – Bernard Aichner (recensie)
- Hoog water – Anthonie van de Wardt (recensie)
- Verdwenen – Sjoerd Veenman
- De Nacht dat de Sterren Dansten – Shantah (recensie)
- Irene – Pierre Lemaitre (recensie)
- De trap naar de hemel – Susanne Koster
- Veertien dagen op een ijsschots – Simon Abramszoon (recensie)
- Drift – Peter van Beek (recensie)
- De harteloze muze – Nynke Laanstra (recensie)
- Sara – Philip Le Bon (recensie)
- Bed & Breakfast – Jet van Vuuren (recensie)
- Het labyrint – Sigge Eklund
- Doodziek maar springlevend? – Roos Boum
Februari
- De kooi – Josh Malerman
- Dame Blanche – Elvin Post (recensie)
- Rode handen – Daniëlle Pasma (recensie)
- Onderschat – Marijke Verhoeven
- Moord op de pater – Vincense Lelieveld (recensie)
- De zandlezer – Margaret van Mierlo (recensie)
- Gevaarlijk spel – Marjolein van der Gaag (recensie)
- Laat me jou zijn – Petra Kruijt (recensie)
- Verloren dochters – Arjan Hoks (recensie)
- Valse salie – Roos Boum
- Koud spoor – Carina van Leeuwen (recensie)
- De vrouw in de spiegel – Kim Moelands (recensie)
Maart
- PAAZ – Myrthe v/d Meer
- KAYA CRIME – De strijd om de macht – Eva Burgers (recensie)
- UP – Myrthe v/d Meer (recensie)
- Benissa – Philip le Bon (recensie)
- Vergeten grond – Anne Nicolai (recensie)
- KAYA CRIME -Tot de dood ons scheidt – Eva Burgers (recensie)
- Ik reis alleen – Samuel Bjork (recensie)
- Flashback – Eva Burgers
- Te koop – Eva Monté (recensie)
- Lieve dochter – Elizabeth Little (recensie)
- Hakan Nesser – Hemel boven Londen (recensie)
- Vrij spel – Linda Jansma (recensie)
- Negenenhalf leven – Paul van der Steen (recensie)
- Ik sterf 1000 doden – Victoria Farkas
- Rusteloze benen – Claudia Biegel (recensie)
- IJstweeling – S.K. Tremayne
April
- Dwaze dates of Echte liefde – Krista van der Hulst (recensie)
- Lieve mama – Esther Verhoef (recensie)
- Godin aan zee – Hans Moltzer (recensie)
- Fout – Gerda van Wageningen (recensie)
- After 1 – Hier begint alles – Anna Todd (recensie)
- Voor altijd – Susanne Koster (recensie)
- Dwaallicht – Josha Zwaan (recensie)
- Een huis in Frankrijk – Eva de Wit (recensie)
- De kamers – Lucas de Waard (recensie)
Mei
- Morgen wordt vandaag – Ruth Knieper (recensie)
- Verder is er niemand – Ingrid de Vries (recensie)
- Vermist – Sophie McKenzie (recensie)
- Red jezelf – Kelly Braffet (recensie)
- Vergeet het maar – Hetty Luiten (recensie)
- Dertien -Suzanne Koster
- Stem! – Marlen Beek-Visser
- Onbetamelijk gedrag – Lena Andersson (recensie)
- Nepvlees – Belinda Aebi (recensie)
- 100 gelukkige dagen – Fausto Brizzi (recensie)
- De betrokkenen – Anita Larkens (recensie)
Juni
- Wraakzusters – Machteld van Zalingen (recensie)
- De kindmoeder – Ruth Rendell (recensie)
- Grijs gebied – Marion de Pauw – Boekenweekgeschenk
- Stille grond – Hilde Vandermeeren (recensie)
- Een schim in de nacht – De Waal & Baantjer (recensie)
- Blindelings – Chinouk Thijssen (recensie)
- Een schim in de nacht – De Waal & Baantjer (recensie)
- De nummers – Chantal van Mierlo (recensie)
- Aangetast – Loes den Hollander (recensie)
- Mannen die vrouwen haten – Stieg Larsson
- Doodstil – Lydia van Houten (recensie)
- Verslikt in het leven – Rolf van der Leest (recensie)
Juli
- Val – Cis Meijer (recensie)
- Bondi Vet – Chris Brown met Anna Hille (recensie)
- Zwarte lieveling – Susanne Koster
- Achtergelaten – Susanne Koster
- Wat ik nooit eerder heb gezegd – Celeste Ng (recensie)
- Een nieuw gevoel – Jikkie Bloem (recensie)
- Stippen – Henriëtte Hemmink (recensie)
- Het Solarkompas – Marc van den Hoven (recensie)
- Onvoorwaardelijk – Colleen Hoover (recensie)
- Bungelen in het niets – Willem Jongsma (recensie)
- Michelle, de zoektocht van een vrouw – Piet Jansen (recensie)
- Tweedracht – Nicolet Steemers (recensie)
- Nevel – Olga Hoekstra
- Niet te filmen – Sophie Kinsella (recensie)
- (On)Begrepen – Femke Ekelhof (recensie)
Augustus
- We moeten je iets vertellen – Marion Pauw
- De vrouw die met vuur speelde – Stieg Larsson
- De stem van de zee – Mara Li (recensie)
- Fulia – De scherven van het Verbond – Joost Uitdehaag (recensie)
- Ondeugdelijke spiegeling – Rolf van der Leest ( nog niet verkrijgbaar)
- Geheim manuscript
- Muren van verraad – Nova Ren Suma (recensie)
- Kwaad bloed – Jennefer Mellink
- Valse onschuld – Judith A. Jance (recensie)
- Beter slanker sterker – Marjolein de Cocq (recensie)
- Onder water – Linda Jansen (recensie)
- Gerechtigheid – Millenniumtrilogie 3 – Stieg Larsson
- Meedogenloos – Nataszja Tardio
September
- MAF berichten vanuit een ontregeld brein – Gerard de Bruin (recensie)
- Reflex – Maud Mayeras
- Kapot – Carry Slee (recensie)
- Verdriet – Angelique Borgmeijer
- Gevaarlijk spel – Liesbeth van Kempen (recensie)
- Wat ons niet zal doden – Millennium 4 – David Lagercrantz (recensie)
- Joy – Marjan van den Berg (recensie)
- Pluk van de slettenflat – Silvester Zwaneveld (recensie)
- Negen – Stefan Ahnhem (recensie)
- Genade – Lisa Ballantyne (recensie)
- Onder mijn huid – Marlies Slegers (mijn mening in het kort)
- Trifla – Sterre Carron (recensie)
- Opgeruimd! – Marie Kondo (recensie)
- Supernova – Peter Römer (recensie)
Oktober
- Bijwerking – Heleen van der Kemp ( recensie)
- De campus – Nathalie Pagie ( mijn mening in het kort)
- Hij is van mij – Chinouk Thijssen (recensie)
- De oppas – Jet van Vuuren
- Hitte – Lis Lucassen (mijn mening in het kort)
- Een veilig huis – Belinda Meuldijk (recensie)
- Om niet te vergeten – Cecile Klappers (recensie)
- De zolder – Margreet Lampers
- Een schitterend ongeluk – Inge Ipenburg (recensie)
- Ongrijpbaar – Bianca Nederlof (mijn mening in het kort)
- Verbroken – Linda Jansma (mijn mening in het kort)
- De jongen op de berg – John Boyne (recensie)
- Hier was ik – Gayle Forman (recensie)
- Schijnvertoon – Loes den Hollander
- Indigo – Sterre Carron
November
- Memento – Emelie Schepp (recensie)
- Het meisje op de weg – Michael Berg (recensie)
- Wild vlees – Celia Ledoux
- Schakels – Nico de Beer
- Souvenir – Marcella Kleine
- Niemands Hond – Marcel Bergen & Irma Clement (recensie)
- Zwarte Aarde – Susan Moonen (recensie)
- Zonder angst – Lisa Gardner
- Paradijsvogels – Nathalie Pagie (recensie)
- De val – Melanie Raabe
- Sneeuwengelen – Suzanne Vermeer
- Dik, druk en dronken – Nanda Roep (recensie)
- De verschrikkelijke sneeuwman – Alyze Bos (recensie)
December
- Knekelhuis – Dinie Bell (recensie)
- Huis van eb en vloed – Sarah Maine (recensie)
- De val – Melanie Raabe
- Lieveling – Kim van Kooten (recensie)
- Kater – Margje Woodrow (recensie)
- Speel met vuur – Tess Gerritsen (recensie)
- De Noordzeemoorden 3 – Ritueel – Isa Maron (recensie)
- Neerslag – Marjolein van der Gaag
- Voor jou – Jojo Moyes
- In een donker, donker bos – Ruth Ware
- De weg van het water – Trudi Rijks
- Puff – Angelieke Uittenbogaard (recensie)