Januari
- Het eerste gevecht – Het ontstaan van de Clans – Warrior Cats – Erin Hunter – recensie
- Op het verkeerde moment – Heleen Smit
- Ziel – Nico De Braeckeleer – recensie
- In de knel – Heleen Smit
- Dubbele agenda – Saskia. M.N. Oudshoorn
- Vechten voor Eva – Joost Uitdehaag – recensie
Februari
- Bezeten – Sander Blom
- In eigen hand – Linda Jansma – recensie
- De vergeten tuin – Sandra J. Paul – recensie
- Zelfs als we zwijgen – Marieke Nijkamp – recensie
- Haringvliet – Tica Morgan
- Gegijzeld – Chinouk Thijssen – recensie
- Undercover – Eva Burgers – recensie
- Intermezzo – Linda Jansma (kort verhaal)
Maart
- Lucht – Lara Reims – recensie
- De Vijfde Kamer – Darline Degheldere – recensie
- De weddenschap – José Kruijer – recensie
- Het kattenmeisje – De babypoesjes – Nico de Braeckeleer – recensie
- Bullseye – Vera Stupenea – recensie
- De moord op Arno Linter – Toni Coppers – recensie
- Oleander – Dominique De Bruyne – recensie
April
- Instinct – Ivonne Wilken – recensie
- Het schuilhuis – Rachel van Charante – recensie
- In het duister – Tamara Arts – recensie
- Graf 521 – Franziska Weissenbacher – recensie
- De duisternis tussen ons – Rolf & Molly Börjlind – recensie
Mei
- Het geheim van Raven Hall – Emma Rouw – recensie
- Arcanum – Sterre Carron
- Proeflezen
- Proeflezen
- Fantoomzoon – Ronald van den Broek – recensie
- Onze eerste zomer samen – Sandra J. Paul – recensie
- Winterland – Kim Faber & Janni Pedersen
- De dwaas – Lydia Albadoro – recensie
Juni
- Hamley is jarig – Sandra J. Paul – recensie
- Gebroken akkoord – Marieke Simons – recensie
- Het geheime kistje van Elle – Aline van Wijnen – recensie
- Meedogenloos – Joop van Riessen – recensie
- Over vijf jaar – Rebecca Serle – recensie
Juli
- Bloedheet – Annet Hulst – recensie
- De laatste uren van Josephine Donkers – Daniëlle Bakhuis – recensie
- Tot honderd tellen – Cato van Burgh – recensie
- De dag dat de wereld op zijn kop stond – Linda Struijlaard – recensie
- Proeflezen
- Proeflezen
- Tot nooit meer – Sterre Carron – recensie
- Het hoogtepunt – Saskia M.N. Oudshoorn – recensie
- Het dieptepunt – Saskia M.N. Oudshoorn
- Proeflezen
Augustus
- Het eindpunt – Saskia M.N. Oudshoorn
- Loslopen – Laura van der Haar – recensie
- Angstschreeuw- Annemieke Vaneman – recensie
- Dodenherdenking – Sander Blom – recensie
- Hamley op Pompoenjacht – Sandra J. Paul – recensie
- De nachtdienst – Esther Verhoef
- Het schaduwmeisje – Lydia Albadoro – recensie
- Schillers dubbelliefde – Mariska Overman – recensie
September
- De paardenfluisteraar – Een nieuw begin – Gina Mayer – recensie
- De oorlog bestond niet – Sophia van Heeks
- De stille vriend – Charlie Gallagher – recensie
- Paniek – Sandra J. Paul – recensie
- Komt een kat bij de dierendokter – Maarten Jagermeester – recensie
- Lock Down – Maren Stoffels – recensie
- Jij bent aan de beurt – Loes den Hollander
- Het Moezelmeisje – Marelle Boersma – recensie
- Blackmail – Cis Meijer – recensie
Oktober
- Ik droom – Elly Godijn – recensie
- X manieren om te sterven – Stefan Ahnhem
- Met onbedachte rade – Marie-José Verweij – recensie
- Het donker – Emma Haughton – recensie
- Try not to… – Juultje van den Nieuwenhof
- De rommelzolder – Diverse auteurs – recensie
- Proeflezen
- Jaloezieman – Jo Nesbø
November
- Eternal – Steve van Belleghem
- De upgrade – Steve van Belleghem – recensie
- De ongewenste gast – Bettie Elias – recensie
- De Paardenfluisteraar – Een geheime belofte- Gina Mayer – recensie
- Hamley in de sneeuw – Sandra J. Paul – recensie
- Zwart kwartier – Friso Leunge – recensie
- Twee kleine visjes – M.J. Arlidge – recensie
- Waar rook is – Björn Paqualin – recensie
- De verdwenen burcht – Sandra J. Paul – recensie
- Camping geluk – Een onverwachte zomer – Marjoleine Tel