Januari
- Het bloemenmeisje – Anya Niewierra – recensie
- Zoeter dan wraak – Diverse auteurs – recensie
- Bambi – Kochka naar Felix Santen – recensie
- Dor – Neal Shusterman & Jarrod Shusterman – recensie
- Onkruid – Simone Grimberg – recensie
- Drie jaar cel en TBS – Jorge Chito en Marcelle Kleine – recensie
Februari
- Privacy Live – Annet Hulst – recensie
- Winterberg – Kiki van Dijk – recensie
- Terug naar Cornwall – Marelle Boersma – recensie
- Het antwoord op misschien – Hendrik Winter – recensie
- Roadtrip Italia – Annette van Luyk – recensie
- Het dorp – Belinda Aebi – recensie
Maart
- Verzwegen trauma – Melissa Skaye – recensie
- Het verlaten huis – Sandra J. Paul – recensie
- De slag in het Kralingse Bos – Esther Vermeulen – recensie
- Cody – Bernice Berkleef
- Hou me vast zoals ik was – Gaby Rasters – recensie
- Gezond op gewicht met lekker eten! – Jeroen van Egmond – recensie
April
- IJs – Koen D’haene
- De ogen van de duisternis – Dean Koontz
- Duivels spel – Inge Verbruggen – recensie
- Home – Lara Reims – recensie
- Bestemming geluk – Aline van Wijnen – recensie
- Dit mag niemand weten – Martine Kamphuis – recensie
- Natan Z – Arjan Alberts
- Niemand zoals hij – Lucia van den Brink – recensie
- Stilleven – Marieke Damen – recensie
- Kattenpoëzie uit de wereldliteratuur – recensie
Mei
- Tot de dood – Simone Rozeboom – recensie
- Waterval – Annemarie Snels – recensie
- Liefde in de lens – Dani van Doorn – recensie
- De waarheid – Colleen Hoover
- Schim – Lydia van Houten – recensie
- Het meisje met de vlechtjes – Wilma Geldof
- Satya – Sterre Carron – recensie
- In tijden van besmetting – Paolo Giordano – recensie
- Zeg maar Joe – Martin van Es en Andrew Crofts – recensie
- Wat jij niet ziet – M.J. Arlidge – recensie
Juni
- Zand – Koen D’Haene – recensie
- Val – Toni Coppers – recensie
- Opgepast – Jennefer Mellink – recensie
- Zomerster – Wendy Louise – recensie
- Salomonsoordeel – Martyn van Beek – recensie
- Wat hij mij zei – Anja Feliers (eigen boek)
- Wintermaan – Wendy Louise – recensie
- De lockdown – Noortje Brink (Kobo Plus)
- Huid tegen huid – Anja Feliers – recensie
- Alles op zijn kop! – Manon de Koning (eigen boek)
Juli
- De ware – John Marss (Kobo Plus)
- Bonuskind – Saskia Noort
- Motief X – Stefan Ahnhem – recensie
- 2020 Kamp Alpha (Kobo Plus)
- Ava en het gesponnen poezenweb – Marieke Poelmann – recensie
- Zonder gezicht – Robert Bryndza
- Het echte leven – Adeline Dieudonné – recensie
Augustus
- Engel zonder vleugels – Martyn van Beek – recensie
- Infinitum – Sterre Carron – recensie
- Hej Denemarken – Svea Ersson (proeflezen)
- Noodlot – Marlen Visser – recensie
- Stil maar – Carla Kovach
- Warrior Cats – Het Zonnepad – Erin Hunter – recensie
- Lentezon – Wendy Louise – recensie
- Achtervolgd – Lisa Sanders
- TBS – Natasza Tardio – recensie
- Als het bloedt – Stephen King
September
- De betoverde balletschoentjes – Sanne Miltenburg – recensie
- Hartendief op pootjes – Melinda Metz
- Grenzeloos – Marlies Slegers – recensie
- De verleiding – Stine Jensen – Kobo Plus
- Dit is ons verhaal – Ashley Elston – recensie
- Uitgekookt – Pat Craenbroek – recensie
- De puzzelaar 1 en 2 – Marit Vanström – recensie
- Mevrouw uw kind wordt nooit meer beter – Marjolein Colenbrander – recensie
- De tweede vrouw – Astrid Witte – recensie
Oktober
- Mijn waarheid – Sandra J. Paul – recensie
- Genadeloos – Jennefer Mellink – recensie
- Black Friday – Maren Stoffels – recensie
- Afslag Zuid – Eva Burgers
- Jacht – Cis Meijer – recensie
- Als de kat van huis is … – Melinda Metz
- Bestemming Parijs! – Mirjam Mieserius – recensie
- Donderwolken – Warrior Cats 0 – Erin Hunter – recensie
November
- Poeslief – Melinda Metz – recensie
- Ravi en de pratende kat – Karin Vijsma- van Dobbenburgh – recensie
- Verschijningen – Hilda Spruit – recensie
- Semper Fi – Ellen Lina
- ERWASEENS Hét verhalentijdschrift voor kinderen – recensie
- Het kattenmeisje – Groene klauwen – Nico De Braeckeleer met illustraties van Frieda van Raevels – recensie
- Alleen – Barbara De Smedt – recensie
- Je hebt één nieuwe volger – Chinouk Thijssen – recensie
- Overschot – René Appel – recensie
- Blind vertrouwen – Diverse auteurs – recensie
- Wacht maar af – Loes den Hollander
December
- Zondagskind – Judith Visser
- Kattenpoëzie uit de Nederlandse literatuur – diverse auteurs – recensie
- Volgerland – Mooie moorden 1 – Tica Morgan
- De punt – Mooie moorden 2 – Tica Morgan
- Clara zet door – Pieter Feller en Tiny Fisscher – recensie
- Kwade hoek – Mooie moorden 3 – Tica Morgan
- Hellegat – Mooie moorden 4 – Tica Morgan
- Volkerak – Mooie moorden 5 – Tica Morgan
- Carte Blanche – Anja Feliers