Januari
- Genadeklap – Loes den Hollander
- Memento Mori – Jolka – recensie
- Schuld – Mell Wallis de Vries
- Zuur – Anja Feliers
- Iene Miene Mutte – M.J. Alridge
- De zussen Borgesius – Lupko Ellen – recensie
- De juiste instellling – Mariska kool – recensie
- Gevaar op de manege – Nele Neuhaus
- Langzaam, sterf langzaam – John Burley
- Dood in december – Jo Claes
- Een leven na jou – Jojo Moyes –recensie
- Piste alarm – Linda van Rijn
- Blijf waar je bent – Sharon Bolton – recensie
- Zinneling – Clemens van Brunschot – recensie
- Exit USA – Suzanne Peters
Februari
- Spiegelbeeld – Martine Kamphuis – recensie
- Hou je adem in – Holly Seddon – recensie
- Kortsluiting – Eewoud Koolmees
- Het verdwenen kind – Esther Vermeulen – recensie
- De negen dagen van Rabbit Hayes – Anna McPartlin – recensie
- IJsmoord – Fred Vargas – recensie
- Dag des oordeels – Elizabeth George – recensie
- Pogingen iets van het leven te maken – Hendrik Groen
- De kolibrie – Kati Hiekkapelto – recensie
- Nikki – Tim Notten
- Medicijn – Ingrid Oonincx – recensie
- Tot op de bodem – Lisa Gardner – recensie
- Piep zei de muis – M.J. Arlidge – recensie
- Gebroken glas – Suzanne Peters
- Varkensbloed in chocolade – Ronald van den Broek – recensie
- Enkele reis – Marelle Boersma
Maart
- De psychiater en het meisje – Erik Roozing – recensie
- Stil bloed – Toni Coppers
- Zwaartekracht – Eva Monté – recensie
- Als alles duister wordt – Hilde Vandermeeren – recensie
- Beklemd – Corinne Vlaminckx – recensie
- Nemesis – Xenia Kaspers
- Als littekens jeuken – Jan Kouwenhoven – recensie
- Buitenspel – Saskia Oudshoorn – recensie
- Blind vertrouwen – Elly Koster – recensie
- Dubbel date – Suzanne Peters
- Dochter van de sterren – Rina Crispijn
- Onbezonnen – Vera Lundi – recensie
- Mea Culpa – Clare Mackintosh
- Veenbrand – Karin Fossum – recensie
- De verleidsters – Marianne en Theo Hoogstraaten –recensie
- Sneeuwstorm – Eva Burgers
- Volg mij – Angela Clarke – recensie
- Het meisje dat van IS won – Farida Khalaf/Andrea C. Hoffman – recensie
- Moordeiland – Peter van Beek
April
- De blinde muur – Elizabeth Sanxay Holding – recensie
- Het joshua profiel – Sebastian Fitzek – recensie
- Zomerhitte – Marijke Verhoeven
- Blow-up – Belinda Aebi – recensie
- Altijd anders – Ingrid Kluvers – recensie
- De bunker – Philip le Bon
- Wraak – Arno van den Kieboom
- Geestverwanten – Hilda Spruit – recensie
- 24 dagen – Guillaume Musso – recensie
- Indra – Sterre Carron – recensie
- De beproeving – Marijke Verhoeven – recensie
- Nooit meer te druk – Tony Crabbe – recensie
- Het gelukkigste meisje ter wereld – Jessica Knoll – recensie
- Viproom – Jens Lapidus
- Alecto – Xenia Kasper – recensie
- Dubbelleven – Tom Bergs – recensie
- Levend aas – Katrien Effelterre – recensie
Mei
- De vlinder en de storm – Walter Lucius – recensie
- Boven water – Linda Jansen – recensie
- Uitgeteld – Marja West
- Verzwegen – Rene Appel – recensie
- Het isolement – Chantal van Mierlo – recensie
- Verminkt – Patrick de Bruyn
- Het is overal – Minke Vermaat – recensie
- De vrouw die niet zwijgen wilde – John Brosens – recensie
- Judaskus – Linda Jansma
- Schaduwvechters -Walter Lucius – recensie
- Het vervloekte huis – Lydia van Houten – recensie
- Vlucht – Natasza Tiardo
- Toen ik eindelijk durfde – Chantal Straver – recensie
- Vector – Simon de Waal
- Alles houdt op te bestaan – Elisabeth Brundage – recensie
- Beschadigd – Ika Gerritsen – recensie
- Kwade zaken – Diverse auteurs
- Kruis en munt – Koen Strobbe –
- Verliefd en verloren – Lizzie van dam – recensie
- Het grote poetsboek – Diet Groothuis – recensie
Juni
- Niemand die me ziet – Simone Grimberg – recensie
- De zwarte weduwe – Esther Vermeulen – recensie
- De weduwe – Fiona Barton – recensie
- In de familie – Joyce Spijker – recensie
- Het gouden ideaal – Roberto Maes – recensie
- Mijn achterlijke kat Lola – Sylvia Witteman – recensie
- Methode 51/33 – Shannon Kirk
- In de voetsporen van de heldin – Edith de Wit – recensie
- Scorpio – Hilde vandermeeren – recensie
- Sky – Ellen Lina
- Pluk een roos – M.J. Arlidge – recensie
- Mijn onvolmaakte zelf – Gerard de Bruin – recensie
- Eindbestemming – Marcelle Kleine en Marjolein van der Gaag – recensie
- Stapelverliefd – Marleen Stoffels
- Eindfeest – Jet van Vuuren
- Jij bent van mij – Wouter Springer – recensie
- De hoed van opa – Raymond Zachariasse – recensie
- De morgendans – Gerrit Sangers – recensie
Juli
- Het stel van hiernaast – Shari Lapena – recensie
- Een stap te ver – Tina Seskis – recensie
- Mijn hond, mijn redding – Julie Barton – recensie
- Vermist – Ellen de Vriend – recensie
- Cruise – Suzanne Vermeer
- Landing – Gerrit Sangers – recensie
- Faye en Sean – Marina Folkers
- Kai Erik – Boek des onheils – recensie
- Wegversperring – Terrence Lauerhohn – recensie
- De strop ploeg – Koen Romeijn – recensie
- Hondje – Yvonne Jagtenberg – recensie
- De verzamelaar – Diana van Hal – recensie
- Vijftien – Marlies Slegers – recensie
- Vertrouw niemand – Paul Cleave – recensie
- Gevarenzone – Jennefer Mellink – recensie
- Lege kamers – Susanne Koster – recensie
- Drie vrienden, een huis (en een klusjesman) – Astrid Harrewijn
- Echo uit het verleden – Jara lee – recensie
- Huidpijn – Saskia Noort – recensie
Augustus
- Als afscheid pijn doet – Maria Genova/Tanja Borgreve – recensie
- Ik zie je – Matthijs Kleyn – recensie
- Zomermeisjes – Jobien Berkouwer – recensie
- Het grote slapen – Anthonie Wardt – recensie
- Ann Sophia – Lucia Douwes Dekker – recensie
- Nemesis – Simon de Waal – recensie
- Klem – Tupla M
- Naomi – Philip le Bon – recensie
- Elena, een leven voor paarden – tegen alle hindernissen – Nele Neuhaus – recensie
- De zaak – Rolf Österberg – recensie
- Rauw – Janine Keijser – recensie
- Narcotica – Emelie Schepp – recensie
- De vrienden van Matty – Nicci French & Camilla Lackberg – recensie
- De dagen – Anita Larkens
September
- Nooduitgang – Colleen Cross – recensie
- De ijzeren engel – Florian Boland – recensie
- De moord op mijn vader – Carina Bergfeldt
- Daar heb je vrienden voor – Astrid Harrewijn – recensie
- Mangelvrouw – Marion van de Coolwijk – recensie
- Vergeef haar – Debora Elisabeth – recensie
- Lieve Amy – Helen Callaghan – recensie
- Achter gesloten deuren – BA Paris – recensie
- Storm – Nick Garlick
- Ooit zal ik je weerzien – Ellen Lina
- Verdacht – Carry Slee – recensie
- Het krasse breindieet – Preston Estep – recensie
- 54 dagen – Marieke Nijkamp
- Het recht van de sterkste – Carla Norton –recensie
- Negendoder – Ule Hansen – recensie
Oktober
- De eerste vrouw – Susan Smit – recensie
- Drijfzand – Bibi Boom – recensie
- Controle – Esther van der Ham
- Moordspel – Cis Meijer – recensie
- Kwijt – Anja Feliers – recensie
- Check-out – Juultje van den Nieuwenhof – recensie
- Zucht – Rik Raven – recensie
- Later als ik dood ben – Ilse Ruijters – recensie
- Schaduwkinderen – Linda Jansma – recensie
- De levenden en de doden in Winsford – Hakan Nesser – recensie
- Beschermduivel – Ronald van den Broek – recensie
- Verleden tijd – Melissa Skaye – recensie
- Gotcha! – Sterre Carron
- Screenshot – Diverse auteurs
November
- Toen het donker werd – Simone van der Vlugt – recensie
- Klikspaan – M.J. Arlidge – recensie
- Lawinegevaar -Suzanne Vermeer – recensie
- Lichtschacht – Anne Goldman – recensie
- Bewaring – Graham Norton – recensie
- Masterplan – Pjotr Vreeswijk – recensie
- Een kat over de drempel – Rachel Wells
- Vermist – Helen Vreeswijk – recensie
- Duivelspact – Loes den Hollander – recensie
- Crash – Ellen Lina – recensie
- Falco en de stolen Stympha’s – Nienke Pool – recensie
- Rauw – Yvonne Deinert – recensie
- Gekortwiekt – Debora Elisabeth – recensie
- Kat over de vloer – Rachel Wells – recensie
- Bloeden zal je – Diana van Hal – recensie
- Gevangen Wind – Janine van der Hulst-Veerman – recensie
- Fulia De Laatste Tocht – Joost Uitdehaag – recensie
December
- Geld of geluk – Dani van Doorn – recensie
- Halsoverkop – Aline van Wijnen – recensie
- Elena, een leven voor paarden – De beslissende zomer – Nele Neuhaus – recensie
- De chemicus – Stephenie Meyer – recensie
- Dagen van schaamte – Lieneke Dijkzeul – recensie
- Wine-up – Yvanka van der Zwaan en Mieke Kosters – recensie
- Nordic Noir – 25 verhalen – recensie
- Krabbel & Nies – Pieter Feller & Marieke Nelissen – recensie
- Melkbloed – Clara Weiss – recensie
- Strikverhalen – Sylvia Vermont – recensie
- Eindspel – De Noordzeemoorden – Isa Maron – recensie
- Harry Potter en het Vervloekte kind – deel 1 en 2 – J.K. Rowling, John Tiffany & Jack Thorne
- Ik denk dat het voorbij moet zijn – Iain Reid – recensie
- Het bloed kruipt – Stuart Neville
- Anoniem – Sandra Berg – recensie
- Niet voor mietjes – Jo Claes
- Leona – De teerling is geworpen – Jenny Rogneby